Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine so v lasti podjetja ONET digital d.o.o. in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.fitshop.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Z uporabo spletne trgovine www.fitshop.si se strinjate z vsemi spodaj navedenimi prodajnimi pogoji.

Podatki o podjetju

Ime podjetja: ONET digital d.o.o.

Naslov podjetja: Gmajna 10, Trzin 1236

Telefonska številka: 030455950

Spletna stran: www.fitshop.si

E-mail naslov:  rok@fitshop.si

ID: SI59917936

Matična številka: 802560600

Zavezanec za DDV: DA



Podatki o ustanovitvi

 Datum vpisa pri registrskem organu: 2.8.2017

 registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana, SRG 2017/31017

 

 

(povzetek zakonodaje)

S spletno trgovino www.fitshop.si (v nadaljevanju "spletna trgovina") upravlja podjetje ONET digital d.o.o (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

f.) seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake


Način plačila

V spletni trgovini www.fitshop.si ponudnik omogoča plačilo po povzetju, paypal, kreditne kartice ali na naš TRR. Pri izbiri opcije plačila na naš TRR bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš TRR. Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir). Na računu je obvestilo, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno.

Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.


Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcijske ponudbe so navedeni ob sami akcijski ponudbi.


Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga

Kupec izbere vrsto, velikost izdelka ter količino. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne korekture in potrdi naročilo. V košarici lahko kupec spremeni, izbriše, doda ali spremeni količino pred oddajo naročila. Po potrditvi nakupa se uporabniku prikaže račun, ki si ga natisne in shrani do prejetja blaga. Naročene izdelke ponudnik pošilja s GLS slovenija kot odkupno pošiljko.

Cene, navedene na spletni strani www.fitshop.si ne vključujejo poštnine, pri nakupu nad 35 EUR je poštnina brezplačna. Vkolikor vsi naročeni izdelki niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik. Uporabnik/kupec plača kupnino ob prevzemu pošiljke. Vkolikor kupca ob obisku poštarja ni doma, prejme obvestilo o pošiljki, katero dvigne na svoji pošti v roku 14 dni.

1.korak: Kupec v ponudbi spletne prodajalne izbere želen artikel in količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila. Po pregledu vsebine naročila izbiro potrdi s klikom na gumb »zaključi z nakupovanjem«. Aplikacija bo od uporabnika zahtevala vnos uporabniškega imena in gesla ali registracijo. Po opravljenem vpisu, se postopek nakupa zaključi z izbiro načina dostave in plačila ter klikom na gumb »potrdi naročilo«.


2. korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tem koraku ima kupec ponovno možnost pregledati vsebino naročila. Za primer napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v sporočilu potrebno obvezno navedite navesti naslednje podatke: v naslovu sporočila: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.

3. korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po prejemu preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Če je blago na zalogi prodajalec v roku 3 delovnih dni blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Skupaj z naročenim blagom kupec prejme tudi račun.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja. V primeru, da bi stranka želela kupoprodajno pogobno ji je na voljo na uporabniškem profilu ali pa nam lahko pošlje zahtevek na rok@fitshop.si. Račun kupec prejme avtomatsko po elektronski pošti, ki jo je navedel ob nakupu. V kolikor email ni bil naveden, račun prjeme v fizični obliki.
Registracijo lahko uporabnik vsak trenutek prekliče. To stori tako, da s pisno izjavo prodajalcu sporoči preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik prodajalcu poravnati vse morebitne še neporavnane obveznosti.



Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov rok@fitshop.si da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.  Podjetje vrne prejeto plačilo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.  Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.


Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.


Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.


Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.


Stvarna Napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. 

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- 39. člen (neuradno prečiščeno besedilo)
- (1)Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona .
- (2)Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.


40. člen (neuradno prečiščeno besedilo)
(1)Če podjetje uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
(2)Če podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica iz prvega odstavka.


V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.


Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.


Vračilo poškodovanih pošiljk

Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek reklamacije pri GLS Slovenija. To storiš tako, da paket prineseš na pošto, ki ti je paket dostavila in poštne uslužbence opozoriš, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišeš. Skupaj z GLS bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Dobavni rok

Dobavni rok je izražen v številu delovnih dni – v delavnikih. Za izdelke, ki so na zalogi  je dobavni rok 4-7 delovne dni po prejemu naročila. V primeru plačila na TRR začne dobavni rok teči prvi delovni dan po prejemu potrdila o plačilu. Vkolikor je za naročen izdelek rok dobave daljši, ponudnik uporabniku/kupcu pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani:www.fitshop.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  rok@fitshop.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se trudi, da se spori  rešujejo izvensodensko.

Če imate pripombo ali vprašanje o tem pravilniku o zasebnosti, se obrnite pisno na podjetje Onet digital d.o.o.. Če niste zadovoljni z načinom ravnanja z vašimi osebnimi podatki, lahko vložite pritožbo. Uporabite podatke za stik navedene na koncu te izjave. V primeru vložene pritožbe morate podatke za stik z vami posredovati podjetju Onet digital  d.o.o. Vašo pritožbo bomo obravnavali in nanjo odgovorili v 30 dneh. Če menite, da podjetje Onet digital d.o.o. pritožbe ni ustrezno rešilo, se lahko pritožite pri Informacijskem pooblaščencu, Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana, gp.ip(at)ip-rs.si, https://www.ip-rs.si/

 Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: TUKAJ

Lastninska pravica

Ponudnik si pridržuje lastninsko pravico na poslanih izdelkih, vse dotlej dokler le-ti niso v celoti plačani. Vse cene so v EUR. 

Copyright 2012  Onet digital d.o.o


Politika zasebnosti (GDPR)


Osebni podatki

Vaše osebne podatke potrebujemo iz različnih razlogov: za pomoč pri nakupu, za tehnično pomoč pri uporabi, za pošiljanje formalnih in marketinških materialov. Želimo, da je vaš nakup na naši spletni strani ali drugih digitalnih kanalih, ki jih uporabljamo čim bolj tekoč in prijazen za uporabo, hkrati pa vam želimo zagotoviti najboljšo ponudbo.

Iz tega razloga bodo vaši osebni podatki, ki ste nam jih posredovali uporabljeni izključno za potrebe izpolnjevanja naročila (npr. pošiljanje informativnih gradiv, ponudb, računov, ki se nanašajo na naročilo), kot tudi za izboljšanje naše komunikacije z vami (npr. ciljno oglaševanje in pošiljanje promocijskih e-novičk).

S soglasjem k obdelavi osebnih podatkov se strinjate, da lahko pridobljene osebne podatke uporabimo tudi za namene neposrednega trženja in za namene vzorčenja, pregledovanja in statistične obdelave podatkov; za določanje uporabe storitev; za prilagajanje ponudbe in segmentacije; za tržne raziskave; za obveščanje o naši ponudbi, novih izdelkih in posebnih ponudbah; za pošiljanje e-novičk in drugih reklamnih materialov; za obveščanje uporabnikov o storitvah podjetja Onet Digital d.o.o. in povezanih oseb; in za druge načine uporabe predloženih podatkov. V tem procesu se zbrani podatki lahko posredujejo tretjim osebam, s katerimi je Onet Digital sklenil sporazum o obdelavi podatkov.

Uporabnik lahko kadarkoli pisno zaprosi podjetje Onet Digital (oziroma spletno trgovino Fitshop.si), da preneha uporabljati svoje osebne podatke, bodisi stalno ali začasno. Med nadzorom osebnih podatkov lahko oseba zahteva pregledovanje in posodabljanje podatkov v zbirki podatkov. Upravitelj spletnega mesta obravnava vse pridobljene osebne podatke v skladu z veljavnimi zakoni. Vaši podatki morajo biti ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipulacijo in nepooblaščenim dostopom ali nepooblaščenim razkritjem s strani tretjih oseb.


Pravica do informacij

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki, vas prosimo, da nas kontaktirajte:

Fitshop.si


Onet Digital d.o.o.


Igriška 32, SI-1235 Radomlje


Poslovni prostori: Brezovce 6, SI-1236 Trzin

T: +386 (0) 30 455 950


E: tina@fitshop.si

Na podlagi vaše zahteve vas bomo obvestili, katere osebne podatke smo zbrali v pisni obliki in v skladu z veljavnimi predpisi.


Predvidena uporaba

Ljudje nismo le številke. Smo posamezniki z lastnimi cilji, preference, potrebe in problemi. Če želimo zagotoviti najbolj osebno uporabniško izkušnjo, moramo najprej razumeti potrebe in težave vsakega uporabnika. V ta namen vas moramo spoznati malo bolje. Želimo vedeti, katere teme vas zanimajo; katere vsebine berete na naših spletnih straneh; katere izdelke gledate ali kupujete; kateri komunikacijski kanali so najbolj primerni za komuniciranje z vami itd.

S soglasjem k shranjevanju, obdelavi in ​​posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah, prenosom datotek s spletnih straniFitshop.si, pošiljanjem podatkov preko spletnih obrazcev ali naročanjem na e-novičke, uporabnik omogoča podjetju Onet Digital d.o.o. obdelati in hraniti predložene osebne podatke v skladu z veljavnimi zakoni. Z dajanjem soglasja uporabnik podjetju Onet Digital d.o.o. kot upravljavcu sistema za prijavo osebnih podatkov omogoča obdelavo pridobljenih osebnih podatkov za namene vzorčenja, geodetske obdelave in statistične obdelave podatkov; za določanje uporabe storitev; za prilagajanje ponudbe in segmentacije; za tržne raziskave; za informiranje naše ponudbe, novih izdelkov in posebnih ponudb; za pošiljanje e-novičk in drugih reklamnih materialov; za obveščanje uporabnikov o storitvah podjetja Onet Digital d.o.o. in povezanih oseb; in za druge načine uporabe predloženih podatkov.

Podjetju Onet Digital d.o.o. je dovoljeno obdelati zgoraj navedene podatke za lastne potrebe, dokler se soglasje ne umakne, in zahteva odstranitev osebnih podatkov iz baze podatkov; sicer jih je mogoče obdelati tako dolgo, kot je potrebno za dosego namena, za katerega so bili zbrani podatki, tj. 10 let za registrirane uporabnike, 5 let za vse druge uporabnike in dokler naročnik e-novičk ne odjavi ali dokler upravljavec ne preneha s tržnimi dejavnostmi. Med nadzorom osebnih podatkov lahko oseba zahteva pregledovanje in posodabljanje podatkov v zbirki podatkov.


Varovanje vaše zasebnosti

Onet Digital ponuja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno zaščito vaših podatkov. Na spletnem mestu se prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov izvaja v varnem načinu s protokolom SSL (Secure Sockets Layer). Podatki so šifrirani z do 256-bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se prenesejo na naš strežnik v šifrirani obliki. Na ta način sistem preprečuje, da bi kdorkoli prestregel osebne in transakcijske podatke, ki jih pošljete v našo spletno trgovino.